Hvad skal jeg vælge?

Mangler du støtte til at skabe gennemsigtighed over det nationale mobilmarked, har undertegnede søgt og fundet en yderst tilfredsstillende løsning på problemet. Via hjemmesiden www.mp.dk er det nemlig muligt for dig at købe markedets billigste mobilabonnement baseret på netop dit unikke behov og forbrug.

 

Du undgår hermed at betale for meget for dit telefonabonnement, og dermed give penge for ydelser du ikke benytter. På samme måde bliver du ikke fanget af generende oplevelser med en ekstra regning, fordi du har brugt din mobiltelefon mere end husket. Mp.dk vejleder dig nemt og enkelt i at få billigste og bedste abonnement til din mobil. Du kan finde en oversigt over mobilabonnementer her.

 

Hvad med taletidskort kontra abonnement?


Det er helt på sin plads at spørge om dette, da det kan være langt mere økonomisk for nogle at vælge mobilabonnementet fra og i stedet vælge et taletidskort. Dette er for forbrugere som har et varierende forbrug, og typisk ikke bruger så meget data. Deres primær forbrug består af tale og beskeder i form af enten sms eller mms, hvor de nogle perioder bruger mere andre andre. I sådanne tilfælde er et mobilabonnement for omfangsrig mht. indholdet, da forbrugeren slet ikke kan nå at få brugt indholdet over én måned. 

 

Min anbefaling til dig er, at du kigger dit mobilforbrug igennem for dermed at finde ud af, hvordan du bruger din mobil. Hermed kan du se, hvorvidt et taletidskort eller et mobilabonnement er det mest økonomiske for dig. Falder valget på et taletidskort vil jeg anbefale Taletidpriser.dk, som indeholder en oversigt over taletidskort i Danmark. Du skal ligesom hos Mp.dk indtaste dit forbrug, hvorefter siden automatisk finder den billigste løsning til dig.

 

Mobilen bruges mere og mere

De danske forbrugere bruger deres mobiltelefon til stadig flere ting, end blot at ringe, sende beskeder samt hente nyheder på nettet. De bruger den således også til at betale med via Mobile Pay samt til at tjekke deres konti. Faktisk har forbruget af Nodea´s mobile app, hvor kunderne kan følge deres konti overhalet brugen af deres almindelige netbank. Se hvor meget på Version2 her.

 

Denne tendens vil kun stige fremover i takt med at flere services kommer i app-form, så det bliver spændende at følge udviklingen fremover.

 

Write a comment

Comments: 2
  • #1

    szczegóły (Wednesday, 18 January 2017 17:09)

    klasowy

  • #2

    wróżka (Saturday, 21 January 2017 17:59)

    blp